آژیر فلاشر متعارف مدل IS2020RE inim

3 سال قبل در تهران
کد آگهی : 34632
    نامآژیر فلشر
    نام شرکتتوسعه فناوری و ارتباطات ایمن دیار
    شماره تماس02144975740
    استانتهران
    شهرتهران
    آدرسبلوار فردوس شرق بعداز خیابان ابراهیمی پ 396 جنب بانک سرمایه واحد 5
    قیمت1,350,000 تومان

این سیستم ها با نصب در تمامی محیط های عمومی، اداری، صنعتی و مسکونی می تواند هشدار حریق را به صورت دیداری و شنیداری به شما نشان دهد. با نصب این سیستم افراد حاضر در محل می توانند قبل از گسترده شدن آتش محل را ترک کنند. همچنین با فعال شدن این آژیر آتشنشانی زودتر با خبر شده و اطفاء حریق زودتر امکان می پذیرد.
نشانگرهای زنگ هشدار معمولی قابل نصب روی دیوار های داخلی و خارجی. صداهای شنیداری و بصری با عملکرد زنگ صدا. صدابردارهای صوتی و تصویری دیواری با عملکرد زنگ صدا، از 18 تا 30 Vdc، درجه حفاظت IP65 عمل می کند.
با استفاده از برنامه نویس دستی EITK2000 (نسخه های IS20x0) یا سوئیچ های DIP (نسخه های کم مصرف IS20x1)، می توانید پیام های زنگ یا زنگ هشدار را از 14 تن افزایش دهید و 16 پیام صوتی به 8 زبان مختلف موجود در صفحه انتخاب کنید. تنظیم صدا و شدت فلاش این محصول همچنین امکان سفارشی سازی آهنگ ها و پیام های صوتی را نیز فراهم می کند.
این محصول دارای استاندارد و تاییدیه های متعدد اروپایی نیز می باشد. این برند ایتالیایی با در نظر داشتن تمامی استاندارد ها توانسته زنگ هشدار های بسیار مناسبی برای انواع فضا تولید کند. تمامی این محصول ها از کیفیت در ساخت و استفاده از مواد اولیه آلی در تولید بهره می برند که همین امر باعث طول عمر بالا و استهلاک کم در سیستم محصول می گردد.

462 بازدید کل ، 1 امروز

گزارش مشکل آگهی

درخواست شما در حال پردازش است ، لطفا چند لحظه صبر کنید ....

آگهی های مشابه

نظرات کاربران