اتصالات پلی اتیلن

3 سال قبل در تهران
کد آگهی : 37166
    نامهمیار
    نام شرکتهمیار اندیش
    شماره تماس66423005-6
    استانتهران
    شهرتهران
    آدرسبلوار کشاورز نرسیده به خیابان قریب پلاک 370 طبقه 2 واحد 10
    قیمت

موارد استفاده از اتصالات پلی اتیلن
اتصالات جوشی پلی اتیلنی در سایز ها و اندازه های مختلف ساخته و در پروژه های آبرسانی و فاضلابی مورد استفاده قرار می گیرند.از امتیازات این اتصالات استحکام بالا و مقرون به صرفه بودن قیمت تمام شده نسبت به اتصالات فلزی و چدنی می باشد.

این شرکت افتخار دارد اتصالات جوشی از قبیل سه راه ، تبدیل ، فلنج ،زانو ، رینگ و … تا سایز 1200 و در فشار های مختلف عرضه نماید.
اتصالات الکتروفیوژن پلی اتیلن
اتصالات الکتروفیوژن از انواع اتصالاتی است که در خطوط لوله انتقال گاز و خطوط آبرسانی قابل استفاده است. در اتصالات الکتروفیوژن روش حرارت دهی در مقایسه با روشهای جوش butt fusion و از جریان برق برای تولید حرارت استفاده می شود.

این روش به علت ایمنی بسیار بالا تنها نوع اتصال مورد تأیید استاندارد IGS برای خطوط انتقال گاز است. با استفاده از این روش می توان اتصالات پلی اتیلنی مختلف نظیر لوله، زانویی، بوشن (برای مثال در تغییر در قطر خط لوله) و … را ایجاد نمود. لذا محدودیت روش جوش لب به لب پلی اتیلن در مورد اتصال لوله با سایزهای مشابه را ندارد.

همچنین تجربه نشان داده است که اتصال لوله‌های پلی اتیلن با جنس های مختلف پلی اتیلن نیز در این روش مقدور است. در کنار ایمنی آن، از دیگر مزایای این روش در سرعت بالا و تمیزی اتصال است. اما از طرفی، محدودیت آن در هزینه بالا و حداکثر قطر لوله قابل اتصال است.

376 بازدید کل ، 1 امروز

گزارش مشکل آگهی

درخواست شما در حال پردازش است ، لطفا چند لحظه صبر کنید ....

آگهی های مشابه

نظرات کاربران