دتکتور حرارتی متعارف inim

3 سال قبل در تهران
کد آگهی : 34166
    نامID200
    نام شرکتتوسعه فناوری و ارتباطات ایمن دیار
    شماره تماس02144055343
    استانتهران
    شهرتهران
    آدرسبلوار فردوس شرق بعداز خیابان ابراهیمی پ 396 جنب بانک سرمایه واحد 5
    قیمت362,200 تومان

ویژگی های آشکارساز حرارتی ID200 در حالت A1R (آستانه ثابت در 58 درجه سانتی گراد با تشخیص ترمولوسیمتریک) با دقت تنظیم شده است. با این حال، می‌توان آن را (با استفاده از EDRV1000) در حالت B (آستانه ثابت در 72 درجه سانتی گراد) تنظیم کرد. در حالت A2S (آستانه ثابت در 58 درجه سانتی گراد)؛ در حالت BR (آستانه ثابت در 72 درجه سانتی گراد با تشخیص دماسنج). در نتیجه چنین انعطاف پذیری، این آشکارساز در مکانهایی که محیط گرد و خاکی یا دودی است و خطر هشدارهای کاذب زیاد است، مفید است.
فناوری پیشرفته Versa ++ که در آشکارسازهای سری IRIS گنجانده شده است به شما امکان می دهد تا آشکارسازهای جداگانه را متناسب با محیط خاص خود پیکربندی کنید و در صورت استفاده از کیت EITK1000، برای تشخیص کامل هر آشکارساز مستقیماً به خط آشکارساز متصل شوید و در نتیجه آزمایش کنید. ظرفیت عملیاتی آن، تأیید مقادیر زمان واقعی آن، مشاهده سطح آلودگی در محفظه دود نوری و تغییر حساسیت و حالت عملکرد آن.
هر آشکارساز دارای یک حافظه غیر فرار است که به شما امکان می دهد سطح دود و دمای اندازه گیری شده در دوره قبل از آخرین زنگ هشدار را مشاهده کنید. این آشکارسازها با رنگهای پرنده تمام آزمایشات انجام شده در مرکز آزمایش LPCB، سرویس معتبر صدور گواهینامه انگلیسی را پشت سر گذاشته اند.

387 بازدید کل ، 1 امروز

گزارش مشکل آگهی

درخواست شما در حال پردازش است ، لطفا چند لحظه صبر کنید ....

آگهی های مشابه

نظرات کاربران