دریچه منحنی اسلوت

2 سال قبل در تهران
کد آگهی : 35645
    نامبنیامین تیموری
    نام شرکتموسسه فنی مهندسی تیموری
    شماره تماس02177091840
    استانتهران
    شهرتهران
    آدرسبزرگراه رسالت-نارمک-چهارراه سرسبز-آیت شمالی بین چهار راه سر سبز و مظاهری -پلاک 187
    قیمت1 تومان

دریچه خطی اسلوت به واسطه قابلیت استفاده در طول زیاد ظرفیت قابل توجهی در حجم هوادهی و یکنواختی توزیع هوا در محیط تحت تهویه را دارند .
محل نصب این دریچه بر روی سقف یا پیشانی دیوار می باشد. به دلیل شکل و ظاهر دکوراتیوو قابلیت اجرا بصورت شکل های مختلف هندسی با محیط ، این دریچه مورد استقبال زیاد از سوی مهندسین معمار قرار گرفته است .
کاربردهای دریچه خطی اسلوت
این دریچه به دلیل استفاده از پره های قابل تنظیم در نوع خطی ( در مدل های قوسی امکان وجود پره های قابل تنظیم وجود ندارد ) الگوی پرتاب هوای مختلفی را دارا است که سبب انتخاب دریچه خطی اسلوت در کاربری های مختلف خواهد شد .
دریچه های خطی اسلوت جزء دریچه های هوای رفت مورد استفاده قرار میگیرند ولی در مواردیبه منظور حفظ هماهنگی در طراحی در خط برگشت نیز بکار میروند. جهت اتصال استاندارد مطابق دریچه استفاده بهتر دریچه و همچنین توزیع هوای یکنواخت از تمامی سطح دریچه خطی اسلوت می بایست از پلنیوم باکس شود .این مدل دریچه در انواع مختلف رنگ های پودری الکترواستاتیک تولید میگردد. دریچه های اسلوت عموماّ بین یک تا هشت اسلوت سفارش گذاری و تولید میگردد و در صورت نیاز با تعداد بالاتر اسلوت نیز قابل تولید می باشد.

 

252 بازدید کل ، 1 امروز

گزارش مشکل آگهی

درخواست شما در حال پردازش است ، لطفا چند لحظه صبر کنید ....

آگهی های مشابه

نظرات کاربران