لوستر دستساز فیبر نوری

2 روز قبل در تهران
کد آگهی : 46725
    ناممینا کیانی
    نام شرکتالتاکو
    شماره تماس02126420373
    استانتهران
    شهرتهران
    آدرسصادقیه
    قیمت

فیبر نوری جزو جدیدترین تکنولوژی های روز ارتباطی دنیا می باشد که بیشترین کاربرد را بدلیل سرعت بالای انتقال اطلاعات در صنعت مخابرات را داشته اما بدلیل ساختار فیزیکی نورانی که دارد این ایده را در ذهن طراحان لوستر ایجاد کرده که بتوان از ریسه های آن برای نمای لوستر بهره مند شوند.
تنوع بسیار زیاد در طراحی ، سایزبندی بسیار متفاوت که بنا به سلیقه مشتری ساخته می شوند و تنوع سبک (دیواری ، سقفی ، آویز و ریسه ای ) از جمله ویژگی های لوستر فیبر نوری می باشد،که به جرات می توان گفت که از هر نظر یک پله بالاتر از تمامی سبک های موجود لوستر می باشد.
در پایان فقط می توان این جمله را بیان کرد که اگر شخصی خواستار لوستری فراتر از لوستر های موجود در بازار می خواهد بی شک لوستر فیبر نوری بهترین گزینه برای انتخاب می باشد.
شركت التاكو لايت با اتكا به نيروهاي متخصص و كارامد با بيش از يك دهه سابقه اجرايي در زمينه توليد و طراحي انواع لوسترهاي لاكچري متناسب با فضا در ساختمانهاي مجلل ميباشد.
لوسترهاي مجلل و غول اساي التاكو لايت الهام گرفته از انواع مشابه ايتاليايي و اسپانيايي و با بالاترين كيفيت ميباشد.
فقط کافیست ضمن تماس با ما ، از نظر متخصصین در این حوزه بهره برده و با مناسب ترین قیمت در کنار کیفیت بالا از خدمات شرکت التاکو در زمینه نورپردازی های مدرن بهره مند شوید.

869 بازدید کل ، 2 امروز

گزارش مشکل آگهی

درخواست شما در حال پردازش است ، لطفا چند لحظه صبر کنید ....

آگهی های مشابه

نظرات کاربران