ماژول 4 ورودی 4خروج VOLTAGE FREE) inim

3 سال قبل در تهران
کد آگهی : 34138
    نامEM344R
    نام شرکتتوسعه فناوری و ارتباطات ایمن دیار
    شماره تماس02144975740
    استانتهران
    شهرتهران
    آدرسبلوار فردوس شرق بعداز خیابان ابراهیمی پ 396 جنب بانک سرمایه واحد 5
    قیمت4,025,000 تومان

خروجی ها وظیفه دارند حالت های خروجی‌ سیستم را تغییر دهند. سیگنال هایی که مربوط به ماژول خروجی می‌شوند اعم از رله‌ها، راه‌انداز های موتور و چراغ‌ها می‌باشند. همیشه در هر سیستم تعداد مشخصی ماژول به ورودی‌ها و تعداد مشخصی ماژول به خروجی‌ها اختصاص داده می‌شود. ماژول ورودی، حالت‌ مربوط به سیگنال‌های ورود را مشخص و تشخیص می‌‌دهد.
سیگنال هایی که ماژول ورودی تشخیص می‌دهد اعم از کلیدهای شستی، سنسورهای دما و سوئیچ‌ها می‌باشند. ماژول مستقیماً به Loop متصل می‌شود و مطابق مدل حداکثر 4 ورودی و 4 خروجی را فراهم می‌کند (به جدول مراجعه کنید). در نسخه های 4 ورودی ، 2 مورد از آنها را می‌توان به عنوان رابط خط معمولی که از حلقه یا از منبع تغذیه محلی استفاده می‌شود، پیکربندی کرد. 4 خروجی، مطابق مدل، می‌تواند برای کنترل صدا یا تماس بدون ولتاژ کنترل شود.
برای بهبود عملکرد برد های اصلی کنترل پنل می­‌توانید از انواع بردهای کمکی که قابل برنامه ­ریزی چند راه هستند، برای اتصال خروجی­ و ورودی سیستم اعلام حریق استفاده کنید. هر کدام از این بردها شامل چند رله هستند که هر یک می‌تواند با تیغه­ های باز و بسته عملیات شروع را انجام دهد.

108 بازدید کل ، 1 امروز

گزارش مشکل آگهی

درخواست شما در حال پردازش است ، لطفا چند لحظه صبر کنید ....

آگهی های مشابه

نظرات کاربران