دکوراتیو داخلی ساختمان xps سوپر فوم شرکت

8 ماه قبل در تهران
کد آگهی : 71481
    نامسوپر فوم آیتای
    نام شرکتشرکت فنی مهندسی آیتای
    شماره تماس02144929054
    استانتهران
    شهرتهران
    آدرسآدرس کارخانه: کرج .نظرآباد .شهرک صنعتی سپهر بلوار کار آفرین خیابان بهمن غربی
    قیمت1,000 تومان

شرکت فنی مهندسی و تولیدی آیتای

شرکت از سال1385 در خصوص تولیدعایق های حرارتی با نام تجاری” آی تای” شروع به فعالیت نمود. عمده فعالیت این شرکت تولید محصول پلاستوفوم بود. با ورود تکنولوژی‌های پیشرفته در خصوص تولید عایق های نوین نیروهای کارآمد، شروع به تولید محصول جدید “فومیزه (XPS)” نمودند.

شرکت فنی مهندسی و تولیدی آیتای از سال 1388 با رویکرد در زمینه بهینه سازی مصرف انرژی از طريق ایجاد سازه های 100% عایق حرارتی، برودتی و رطوبتی سبک نوینی از تولید محصول” فومیزه (XPS) “را پایه گذاری کرد .

از آنجایی که کاربرد فوم xps در صنعت ساختمان سازی بسیار است . یکی از سیاست های شرکت آی تای سبک سازی و مقاوم سازی ساختمان ها در مواجهه با بلایای طبیعی مانند زلزله و سیل بوده است . در این خصوص گروه طراحی و مهندسی این شرکت با طراحی دیوار های سبک و مقاوم سهم خود را در پیشرفت و ایمن سازی صنعت ساختمان ایفا کرده است . همچنین یکی دیگر از مباحث سبک سازی ساختمان تولید سقفهای کاذب بسیار سبک می باشد بنابراین شرکت آیتای اقدام به تولید صنایع دکوراتیو داخلی نموده است.

یکی دیگر از سیاست های شرکت آی تای حفظ منابع طبيعی است. به همین منظور برای جلوگیری از واردات چوب، قطع درختان و از بین بردن جنگل ها گروه طراحی و مهندسی این شرکت با طراحی محصولی جایگزین “فومیزه (XPS)” اقدام به تولید سبک جدیدی از مصنوعات چوبی نمود.

151 بازدید کل ، 2 امروز

گزارش مشکل آگهی

درخواست شما در حال پردازش است ، لطفا چند لحظه صبر کنید ....

آگهی های مشابه

نظرات کاربران