رنگ سیلربتن،شوره زداونانوآجر،عایق بندکشی

3 سال قبل در اصفهان
کد آگهی : 29471
    ناممحصولات شرکت کوپل شیمی سپاهان
    نام شرکتکوپل شیمی سپاهان
    شماره تماس03132505965
    استاناصفهان
    شهراصفهان
    آدرسآدرس کارخانه : کیلومتر 56 بزرگراه اصفهان /شیراز – شهرک صنعتی رنگسازان رازی – فاز سوم – بلوار فن آوران
    آدرس سایتhttps://www.coupleshimi.com
    اینستاگرامhttps://www.instagram.com/coupleshimi

شرکت دانش بنیان کوپل شیمی سپاهان اولین و تخصصی ترین واحد تولید کننده انواع ترکیبات سیلیکاتی و سیلیکونی در ایران می باشد. این شرکت محصولات خود را با نام تجاری ®COUPSYL ارائه می دهد.
معرفی برخی از محصولات شرکت کوپل شیمی سپاهان
1- سخت کننده های سطح بتن پایه لیتیومی :
سخت کننده های بتن پایه لیتیومی، باعث متراکم و سخت شدن انواع سطوح بتنی می شوند. این محصولات به صورت مایع بوده و با نفوذ به داخل بافت بتن باعث افزایش سختی ، ضد گرد و غبارشدن ، نفوذناپذیری و براق شدن کف های بتنی می شوند. این سخت کننده ها روی انواع سطوح سیمانی و بتنی قدیمی و جدید قابل اجرا هستند. و هیچگونه افزایش ضخامتی برای سطح ایجاد نمی کنند.
2- نانو آبگریز کننده نمای ساختمان:
نانو آبگریز کننده سطوح ساختمانی با برند کوپسیل تولیدی شرکت کوپل شیمی سپاهان بر پایه متیل سیلیکونات می باشد. این محصول جهت آبگریز کردن انواع سطوح ساختمانی (سطوح آجری ،سنگی ، گچی و سیمانی) استفاده می شود. لازم به ذکر است که این محصول دارای گواهینامه نانو مقیاس از معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری می باشد.
3- محلول شوره زدای آجر:
این محلول جهت حذف شوره از سطوح ساختمانی به ویژه نما های آجری و سنگی استفاده می شود. این محصول دارای قدرت تمیز کنندگی بسیار بالایی است.
4- رنگ های اسید استین بتن:
رنگ های اسید اسیتن جهت رنگ آمیزی انواع سطوح سیمانی و بتنی استفاده می شوند. این رنگ ها بصورت واکنشی و جذبی عمل کرده و هیچگونه فیلم و لایه ای روی سطح ایجاد نمی کنند و جلوه کاملا طبیعی به سطوح می دهند. شرکت کوپل شیمی سپاهان این رنگ ها را در 10 کد رنگ متفاوت تولید می کند.
5- عایق بند کشی دو جزئی:
این محصول جهت پرکردن درزهای کف سرویس های بهداشتی و حمام استفاده می شود. و نسبت به جوهر نمک مقاوم بوده و مانع از نشت آب به طبقات ساختمان می شود

راههای ارتباطی
شماره تلفن دفتر : 03132505965

موبایل : 09134715667

واتساپ : 09910385203

774 بازدید کل ، 1 امروز

گزارش مشکل آگهی

درخواست شما در حال پردازش است ، لطفا چند لحظه صبر کنید ....

آگهی های مشابه

نظرات کاربران