سنگ گرانیت مشهد

3 سال قبل در تهران
کد آگهی : 26643
    نامکیوان خسروی
    نام شرکتآذرین استون
    شماره تماس09156869371
    استانتهران
    شهرتهران
    قیمت70,000 تومان

مزایای استفاده از سنگ فراش گرانیتی
سنگ فرشی که در فضا های باز نظیر حیاط خانه، پاسیو و تراس مورد استفاده قرار می گیرد بایستی دوام بالایی داشته باشد. فضای بیرون امنیت و یکنواختی خانه به لحاظ شرایط محیطی را ندارد. سنگ فرش بیرونی در معرض باران و عوامل دیگر قرار می گیرد. سنگ فرش های گرانیتی از آن جایی که دوام و طول عمر بالایی دارند و هم چنین نگهداری از آن ها آسان است یکی از مناسب ترین گزینه ها برای فضای باز می باشند و می توان سایر المان های موجود در فضای سبز از قبیل شومینه های فضای باز، مبلمان، اکسسوری ها، انواع مختلف سایبان ها (کرکره ای، اتوماتیک، چتری، فلزی، چوبی و….)، باربیکیو ها و موارد دیگر را با خیالی آسوده بر روی این سنگ ها قرار داد.

فضای باز محلی پر رفت آمد است ولی علاوه بر این جایی برای رفت و آمد اتومبیل هم می باشد. یک ویژگی خوب سنگ فرش های گرانیتی چگالی بالای آن ها است. چگالی بالا باعث سخت شدن سنگ می شود و در نتیجه تحمل زیاد تری در برابر فشارهایی ناشی از عبور اتومبیل ها خواهد داشت.

ویژگی ضد خش بودن و ضد ترک بودن سنگ گرانیت هم باعث می شود بتوان آن را برای فضای بیرونی که امکان نگهداری و مراقبت در آن جا کم تر است استفاده کرد.

سنگ فرش های گرانیتی جز مصالح پایدار هستند. با قرار دادن سنگ ریزه ها و شن ها بین قطعات سنگ از خاصیت نفوذ پذیری استفاده کرده و آب را به سفره های زیر زمینی هدایت کنید. یکی دیگر از ویژگی های خوب سنگ فرش های های گرانیتی قابلیت استفاده مجدد آن ها می باشد

166 بازدید کل ، 1 امروز

گزارش مشکل آگهی

درخواست شما در حال پردازش است ، لطفا چند لحظه صبر کنید ....

آگهی های مشابه

نظرات کاربران