شرکت دکوراسیون داخلی قیطریه _ آرکسان

2 سال قبل در تهران
کد آگهی : 44147
    نامآرکسان
    نام شرکتآرکسان
    شماره تماس0930478571
    استانتهران
    شهرتهران
    آدرسبلوار ارتش ، شهرک ابوذر ،کوچه ابوذر دوازدهم، پلاک 13، واحد2

طراحی نما
طراحی نمای ساختمان ها که در اشکال و اندازه های متفاوت طراحی می‌شوند، در زیبایی معماری ساختمان‌ها تاثیر بسزایی دارند. یک معمار برای طراحی نمای ساختمان باید فاکتورهای متعددی را در نظر داشته باشد. انتخاب مصالحی که قرار است در نما به کار رود، مهم‌ترین بخش طراحی نما ساختمان به شمار می‌رود.

طراحی ورودی ساختمان، جانمایی در و پنجره‌ها، سبک معماری نما و… از دیگر فاکتورهای حائز اهمیت در طراحی نما ساختمان هستند. در دنیای انسان‌ها نیز ظاهر تا حدود زیادی شخصیت و هویت آدم‌ها را تعریف می‌کند؛ هویت یک ساختمان هم توسط نمای آن مشخص می‌شود. ساختمان‌ها با ظاهر و نمایی که دارند می‌توانند در یاد افراد باقی بمانند چراکه طراحی نما برای ساختمان نه تنها جلوه و ارزش بیشتری به آن ساختمان می‌دهد بلکه به زیباتر شدن شهر نیز کمک می‌کند.

اگرچه در طراحی نما بحث زیباشناسی یکی از مهم‌ترین فاکتورهایی است که باید مورد بررسی قرار بگیرد اما شرکت معماری داخلی آرکسان علاوه بر این فاکتورها، حین برنامه ریزی برای طراحی نما آن را از بعد انرژی و تاثیری که قرار است بر روی محیط زیست بگذارد نیز مورد بررسی قرار خواهد داد. ایده‌های زیادی برای طراحی نمای یک ساختمان وجود دارد اما همه این ایده‌ها ممکن است از جهاتی قابل اجرا نباشند؛ برای مثال استفاده از سبک یا متریال نامناسب برای طراحی نما ممکن است راندمان انرژی ساختمان را کاهش دهد.

طراحی نما ساختمان ویلایی
طراحی نما ساختمان ویلایی
طراحی نما ساختمان ویلایی
ایده‌های هیجان انگیز زیادی برای طراحی نمای ساختمان های ویلایی وجود دارد. نمای یک ویلا و اینکه از بیرون چگونه به نظر می‌رسد یکی از مهم ترین معیارهای تصمیم گیری افراد برای خرید یا عدم خرید آن ویلا است به همین خاطر طراحی شیک برای نما، ارزش ویلا را چندین برابر افزایش خواهد داد. برای طراحی نمای ویلا سبک‌های متفاوتی وجود دارد. نمای شیشه‌ای یکی از رایج‌ترین و محبوب‌ترین سبک‌های طراحی نما ویلا به شمار می‌رود. همان‌طور که در دو تصویر فوق مشاهده می‌کنید، شیشه نمای بسیار زیبایی به ساختمان ویلا می‌بخشد. نمای شیشه‌ای از جهت صرفه جویی در مصرف انرژی متریال مناسبی به شمار می‌رود.

طراحی نما یک طبقه
طراحی نما یک طبقه
طراحی نما یک طبقه
طراحی نما یک طبقه
طراحی نمایی یک ویلای یک طبقه نسبت به ویلاهای چند طبقه ساده‌تر است و می‌توان ایده‌های منحصربه‌فردی را برای آن اجرا کرد. چوب متریال بسیار مناسبی برای طراحی نمای ویلاهای یک طبقه به شمار می‌رود. این متریال از آنجایی که یک عنصر طبیعی است می‌تواند تاثیرات مثبتی بر روی افراد بر جای بگذارد. در تصاویر فوق چند نمونه طراحی نما به سبک مینیمالیسم را مشاهده می‌کنید. رنگ‌هایی مثل سفید و خاکستری در طراحی به سبک مینیمالیسم جایگاه ویژه‌ای دارند.

طراحی نما ساده
طراحی نما ساده
طراحی نما ساده
طراحی ساده همیشه یکی از پرطرفداترین سبک های معماری در طراحی نما ساختمان است. برای طراحی یک نمای ساده معمولا از نماهای کامپوزیتی استفاده می‌شود. بزرگ‌ترین مزیت این متریال برای نما، مقاومت بالا و وزن سبک آن است. نماهای کامپوزیتی گزینه های زیادی برای انتخاب پیش رویتان خواهند گذاشت چراکه می‌توانید کامپوزیت را به شکل سنگ یا چوب در

409 بازدید کل ، 3 امروز

گزارش مشکل آگهی

درخواست شما در حال پردازش است ، لطفا چند لحظه صبر کنید ....

آگهی های مشابه

نظرات کاربران