قیمت درب ساختمان و درب فلزی 005 پایون

2 سال قبل در تهران
کد آگهی : 32323
    نامدرب فلزی پایون
    نام شرکتآذر فلز پایون
    استانتهران
    شهرتهران
    آدرسبزرگراه رسالت، بعد از سید خندان، 50 متر مانده به حسن بنای جنوبی

درب فلزی طرح 005 جزو مدل‌های محبوب و پرطرفدار مجموعه پایون است که با بهره گیری از سبک اسلیمی و ختایی هنر اصیل ایرانی را به نمایش می گذارد.
این درب به سبب برخورداری از زیرساختی مقاوم و سازگار با تمام اقلیم های اب و هوایی، به عنوان درب خارجی و داخلی ساختمان استفاده می شود.
ورق استفاده شده در این طرح، ورق فولادی ضد زنگ یکپارچه با قطر 3mm و 4mm می باشد. استفاده از شیشه سکوریت (نشکن) در ساختار درب های فلزی پایون، زیبایی، مقاومت و ایمنی این محصولات چندین برابر کرده است و نیز تولید صفر تا صد انها در یک مجموعه، دلیل قیمت مناسب این محصولات گشته و با توجه به دارا بودن تمامی خصوصیات مثبت و مناسب جهت انتخاب یک درب ورودی، این محصول را به یک گزینه ی ایده آل و فوق العاده تبدیل کرده است. پک کامل آماده تحویل به همراه دستگیره، قفل و سایر یراق آلات مورد نیاز، استفاده از رنگ کوره ای پودری (الکترو استاتیک) که باعث سازگاری این محصول با تمامی اقلیم های آب و هوایی گشته، وجود بیش از 60 نمایندگی فعال در سراسر کشور، امکان تولید محصولات در ابعاد سفارشی ، قفل، دستگیره و … ، ارسال به سراسر ایران، بسته بندی استاندارد و مقاوم در برابر ضربه، مشاوره رایگان پیش از خرید و …. همه و همه از خدمات مجموعه ی پایون می باشد.
مجموعه پایون با فروش درب فلزی لیزری، درب آهنی، درب پارکینگ مدرن، درب ساختمان ، درب فلزی ریلی، درب پارکینگ سه لنگه، درب حیاط سه تیکه، درب ریلی، درب دو لنگه، درب لیزری حیاط، در یه لنگه حیاط، درب حیاط قیمت مناسب، درب ورودی ساختمان، درب لابی فرفورژه، درب باغی ساده، درب فلزی مساجد و ساخت انواع حفاظ در خدمت مشتریان گرامی است. با انتخاب هوشمندانه تعمیرات درب آهنی و فلزی خود را به حداقل برسانید و قیمت درب فلزی تمام شده را مقایسه کنید.

برای مشاهده نمونه های بیشتر می توانید به سایت شرکت آذر فلز پایون مراجعه کنید و برای مشاوره رایگان و استعلام قیمت؛ شماره خود را در قسمت مشاوره سایت قید بفرمایید تا کارشناسان ما در اسرع وقت خدمت شما تماس بگیرند.
همچنین می توانید با شماره های درج شده، با ما در تماس باشید.

592 بازدید کل ، 3 امروز

گزارش مشکل آگهی

درخواست شما در حال پردازش است ، لطفا چند لحظه صبر کنید ....

آگهی های مشابه

نظرات کاربران