نقشه برداری و ترسیم کروکی های دستی کشیده

2 هفته قبل در تهران
کد آگهی : 77128
    ناممهندس بابک اسحاقیان
    نام شرکتشرکت نقشه برداری بابک
    شماره تماس02155405789
    استانتهران
    شهرتهران
    آدرستهران - خیابان کارگر جنوبی - میدان قزوین - خیابان قزوین - روبروی شهرداری منطقه یازده - پلاک هجده - طبقه اول - واحد یک

آیا یک ساختمان دارید که نقشه های آن موجود نمی باشد ؟ آیا نقشه های فعلی ساختمان شما ، در دسترس نیستند ؟ آیا نقشه های ساختمان شما ، به صورت دستی یا کاغذی هستند ؟ آیا نقشه هایی که از ساختمان خود در اختیار دارید ، به روز نیستند و قدیمی می باشند ؟ آیا ساختمان شما ، به مرور زمان تغییر کرده است و نقشه فعلی آن با نقشه های قدیمی آن تفاوت دارد ؟ اگر این چنین است ، بنابراین شما به انجام نقشه برداری داخلی ساختمان نیاز دارید .
دفتر فنی و مهندسی بابک ، در شهر تهران قرار دارد . این شرکت مهندسی ، در زمینه ارائه خدمات نقشه برداری داخلی ساختمان فعالیت می کند . هر کجا که ساختمانی موجود باشد ، اما نقشه های وضع موجود آن در دسترس نباشند ، شرکت نقشه برداری بابک این کار را به انجام می رساند . تخصّص پرسنل این شرکت ، انجام نقشه برداری و ترسیم نقشه برای ساختمان هایی می‌باشد که فاقد نقشه های فعلی می باشند . این کار توسط مهندسان عمران و معماری و مهندسین نقشه کش اتوکد کار انجام می شود .
مدیریت این دفتر خدمات مهندسی ، بر عهده جناب آقای مهندس بابک اسحاقیان می باشد . مهندس بابک اسحاقیان ، کارشناس ارشد عمران و متخصّص نقشه برداری داخلی ساختمان و فوق تخصّص نقشه برداری اماکن پزشکی و درمانی و بهداشتی می باشد . ایشان دارای مدرک فوق لیسانس در رشته مهندسی عمران و گرایش نقشه برداری هستند . مهندس اسحاقیان ، سال ها تجربه موفق را در حیطه انجام نقشه برداری و ترسیم نقشه های ساختمان های مختلف در کارنامه کاری خود دارند .
نقشه هایی که این شرکت از ساختمان های موجود تهیه می کند ، دارای چند ویژگی می باشند . این نقشه ها کاملاً دقیق هستند . زیرا با ابزارها و تجهیزات جدید و به روز نقشه برداری تهیه شده اند . فرمت این نقشه ها ، به صورت فایل های اتوکد و فایل های پی دی اِف می باشد . یعنی در واقع ، این نقشه ها دیجیتالی و رقومی هستند . همچنین این نقشه ها کاملاً به روز هستند . یعنی به صورت کامل با وضعیت فعلی و موجود و کنونی ساختمان منطبق هستند و هیچ گونه مغایرتی با آن ندارند .
نحوه انجام نقشه برداری وضع موجود ، به این صورت است که پرسنل شرکت نقشه برداری بابک به محل پروژه شما مراجعه می نمایند . آن ها با استفاده از تجهیزاتی مانند دیستومات لیزری ، عملیات برداشت و اندازه گیری را به انجام می رسانند . سپس کروکی های دستی و شماتیک را بر روی کاغذ ترسیم می نمایند . آنگاه این کروکی ها در دفتر این شرکت ، به صورت نرم افزاری و با استفاده از برنامه اتوکد ترسیم می شوند . در نتیجه ، نقشه های دیجیتالی و کامل تهیه می شوند .
مهندس بابک اسحاقیان و تیم تخصّصی ایشان ، همواره آماده ارائه مشاوره حرفه ای در زمینه نقشه برداری داخلی ساختمان به شما عزیزان هستند . شما می توانید در تمامی روزها و ساعت های کاری ، با شماره های تلفن های ثابت دفتر این شرکت تماس حاصل نمایید . همچنین در روزهایی مانند پنجشنبه ها و جمعه ها و تعطیلات رسمی و عیدها نیز ، می توانید با شماره های موبایل های مهندس بابک اسحاقیان تماس بگیرید . تخصّصی ترین و متمرکز ترین خدمات نقشه برداری داخلی ساختمان را با شرکت بابک تجربه کنید .

44 بازدید کل ، 1 امروز

گزارش مشکل آگهی

درخواست شما در حال پردازش است ، لطفا چند لحظه صبر کنید ....

آگهی های مشابه

نظرات کاربران