کاوربولت، راندل و ورق پی وی سی pvc

19 ساعت قبل در تهران
کد آگهی : 54165
    نامشرفی
    نام شرکتژئوعمران سازه
    شماره تماس02177257187
    استانتهران
    شهرتهران
    آدرسپل چوبی
    قیمت6,000 تومان

ژئوعمران سازه پایدار
تولید، تامین، فروش، طراحی، مشاوره و مجری انواع محصولات ژئوسنتتیک
تولید و تامین کننده ، مشاور و مجری انواع محصولات ژئوسنتتیک نظیر ورق ژئوممبران، اتصالات لازم نظیر کاور بولت، کفشور و راندل پی وی سی ، انواع ژئوتکستایل و زهکش جهت ایزولاسیون انواع درزهای اجرایی ، تونلهای مترو ، سازه های زیرزمینی، گودهای ساختمانی و بام های سبز

اتصالات آب بندکننده از جنس پی وی سی pvc
در سازه هایی مانند تونل ها ، مخازن آب و فاضلاب ، فونداسیون، بام های سبز ، سازه های زیرسطحی و … که نیازمند آب بندی 100درصدی به لحاظ بهره برداری می باشند بکارگیری تدابیر لازم آب بندی در حین ساخت از اهمیت بالایی برخوردار است؛ چرا که در صورت عدم لحاظ این تدابیر یا تصمیمات لازم برای تامین خواسته ها می تواند فرآیند بازسازی و آب بندی ثانویه مورد نیاز باشد که خود نیازمند هزینه های بیشتر و صرف انرژی و زمان می باشد. از این رو همواره باید در این زمینه دقت نمود که سخت گیری های لازم صورت گیرد.
دیسک اتصال یا راندل PVC
راندل های تولیدی این شرکت از جنس PVCبا قطر 9 سانتیمتر با طراحی مهندسی و مناسب این صنعت تولید می¬ شود. با قرار دادن واشر فلزی تقویت شده در مرکز، مقاومت ضربه¬ ای کافی برای نصب راندل بر روی سطوح افقی و عمودی توسط تفنگ هیلتی فراهم می¬ گردد.

کاور بولت pvc
جهت آب بندی کامل میلگردها در گودهای ساختمانی و تونل ها از کاور بولت در قطر 1 تا 5 سانتیمتر به همراه چسب پرکننده استفاده میشود . همچنین برای آب بندی کفشورهای خروجی آب در بام های سبز و اتصال آنها به ورق ژئوممبران pvc نیز تنها راه مطمئن و ممکن استفاده از کفشورهای 1 و 2 اینچی میباشد.

151 بازدید کل ، 1 امروز

گزارش مشکل آگهی

درخواست شما در حال پردازش است ، لطفا چند لحظه صبر کنید ....

آگهی های مشابه

نظرات کاربران