بررسی قیمت و نحوه خرید انواع سایبان های ماشین و پارکینگ

بررسی قیمت و نحوه خرید انواع سایبان های ماشین و پارکینگ

معرفی سایبان خودرو و ماشین

سایبان ماشین یک تجهیز کاربردی است که دارای انواع مختلفی بوده و استفاده از آن مزایای بسیاری دارد. این امکان وجود دارد که سایبان را روی خودرو نصب کرده و برای باز و بسته کردن آن از ریموت استفاده نمود. با استفاده از سایبان خودرو اتوماتیک می توانید از ماشین خود در چهار فصل سال محافظت کنید.

در ساخت سایبان ماشین به منظور مقاوم نمودن سایبان در برابر وزش باد تا 40 کیلومتر بر ساعت از تسمه های ضد باد استفاده می شود. برای محافظت از ماشین در برابر سرقت، در سایبان یک نوار ضد سرقت بکار برده می شود. درون این نوار از سیم های فولادی که امکان قطع کردن آنها وجود ندارد، استفاده می شود.

خرید و قیمت انواع سایبان ماشین

خرید و قیمت انواع سایبان ماشین

مزایای سایبان و چتر خودرو اتوماتیک

خرید سایبان ماشین اتوماتیک چند منظوره مزایای بسیاری دارد. از جمله این مزایا عبارتند از:

  • امکان نصب سایبان خودرو اتوماتیک بر روی مدل های مختلف خودرو وجود دارد. باز و بسته کردن این سایبان با کمک یک ریموت به صورت اتوماتیک انجام می شود.
  • وجود آنتی UV در سایبان ماشین اتوماتیک سبب افزایش مقاومت آن در برابر اشعه یو وی می شود.
  • به منظور افزایش مقاومت سایبان خودرو در برابر وزش باد از تسمه های ضد باد در ساخت سایبان استفاده می شود.
  • از دیگر مزایای خرید سایبان ماشین می توان به جدا شدن آسان آن اشاره نمود. نصب این سایبان به صورت دستی انجام شده و جمع آوری آن به سهولت انجام می شود. پس از جمع آوری می توان آن را در صندوق خودرو گذاشت.
  • وجود لوازم جانبی همچون پایه و چادر از دیگر مزایای سایبان خودرو چند منظوره می باشد. با استفاده از این سایبان می توانید با خیالی آسوده به تفریح بروید.

با توجه به اینکه ساختار غشایی دارای ویژگی های منحصر به فردی می باشد، امکان طراحی آن به شکل پیچیده وجود دارد. از ساختار غشایی می توان جهت ایجاد المان های معماری، سایبان ایستگاه اتوبوس، سایبان پارکینگ خودرو، سایبان استادیوم، سایبان ویلا، سایبان راهرو، سایبان ماشین و… استفاده کرد.

امروزه استفاده از ماشین افزایش پیدا کرده که این امر سبب افزایش قیمت خودرو نیز می شود؛ بنابراین لازم است با استفاده از سایبان از خودرو خود در برابر عوامل محیطی و شرایط جوی محافظت کنید. شما می توانید با استفاده از سایبان پارکینگ در فصول مختلف سال از خودروی خود با خیالی آسوده استفاده نمایید.

ویژگی های سایبان پارچه ای ماشین

برای معرفی ویژگی های سایبان پارچه ای خودرو می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • سهولت در تمیز کردن پارچه
  • مقاومت بالا در مقابل زلزله، باد شدید و برف سنگین
  • دارای خاصیت ضد پوسیدگی و ضد زنگ زدگی
  • کیفیت و طول عمر بالا
  • ضد آتش و ضد آب
  • قیمت مناسب سایبان پارچه ای ماشین
  • دارای تنوع بالا در ابعاد، رنگ پارچه و طرح سازه
  • امکان اعمال سلیقه مشتری در طراحی و ساخت
  • دارای گارانتی بلند مدت

سایبان پارکینگ چه کاربردی دارد؟

در پارکینگ خودرو از یک ساختار غشایی چادری به عنوان سایبان ماشین استفاده می شود. از این سازه می توان  به صورت دائمی در مکان های تجاری، عمومی، حیاط خلوت ها، حیاط آپارتمان ها و ویلاها، پارکینگ های عمومی و… به عنوان یک سایبان زیبا استفاده کرد. سایبان پارکینگ دارای مقاومت بالایی در برابر وزش باد (تا 120 کیلومتر بر ساعت) می باشد و تنوع قیمت این سایبان با توجه به سفارش مشتری زیاد می باشد.

انواع سایبان پارکینگ

با توجه به کارایی بسیار سایبان ماشین، سازندگان متعددی اقدام به تولید سایبان نموده اند. این امر سبب افزایش تنوع در این محصول شده است. با شناخت انواع سایبان های ماشین می توانید، متناسب با سلیقه و نیاز خود و بر اساس میزان بودجه ای که در اختیار دارید، مناسب ترین نوع را انتخاب نمایید.

در میان انواع سایبان پارکینگ، با کیفیت ترین و مدرن ترین نوع، سایبان پارچه ای است. به منظور اطمینان خاطر مشتریان نسبت به ایمنی سازه در ساخت این سایبان و پوشش سقف آن از متریال های با کیفیتی استفاده می شود. فولاد ضد زنگ که دارای مقاومت بالایی در برابر خوردگی می باشد.

برای ساخت سازه و استراکچر سایبان های پارچه ای پارکینگ مورد استفاده قرار می گیرد. به منظور پوشش سقف سایبان از پارچه ای با جنس  PVC-PVDF استفاده می شود. در قسمت خارجی سقف نیز برای محافظت از سرنشینان و خودرو در برابر اشعه های مضر خورشید، یک لایه Anti UV مورد استفاده قرار می گیرد.

سایبان پارکینگ مانع آسیب دیدن خودرو در برابر عوامل مختلف می شود. به عنوان مثال، نور خورشید سبب رنگ پریدگی خودرو می شود یا فضولات پرندگان در رنگ خودرو خوردگی ایجاد می کنند؛ بنابراین توصیه می شود که برای  محافظت از خودرو در برابر وزش باد، بارش برف و باران، طوفان، رعد و برق، نور آفتاب، فضولات پرندگان و… از سایبان ماشین استفاده نمایید.

خرید و قیمت سایبان های پارکینگ

خرید و قیمت سایبان های پارکینگ

مزایای سایبان پارکینگ

سایبان پارکینگ مانند هر محصول دیگری دارای یک سری ویژگی ها، مزایا و معایب می باشد. این ویژگی ها عبارتند از:

  • در هنگام زلزله، وزش بادهای شدید و طوفان، مانع سقوط اشیاء و درختان بر روی ماشین می شود.
  • از رنگ پریدگی خودرو که ناشی از فضولات پرندگان و تابش نور خورشید می باشد، جلوگیری می کند.
  • در مناطق گرمسیری و شرجی و… از آسیب دیدن قطعات ماشین جلوگیری می کند.
  • مانع آسیب دیدن خودرو بر اثر رعد و برق، تگرگ، بارش برف و… می شود.
  • سایبان ماشین قطعات خودرو را خنک داشته و در نتیجه سبب افزایش طول عمر ماشین و جلوگیری از صرف هزینه های اضافی می شود.
  • سایبان پارکینگ به عنوان مانعی در برابر فضولات پرندگان و گرد و غبار عمل کرده و ماشین مدت بیشتری تمیز مانده در نتیجه از استهلاک انرژی جلوگیری کرده و نیازی به پرداخت هزینه کارواش نمی باشد.