خرید فرش کاشان برای منزل

4 سال قبل در كاشان
کد آگهی : 12929
    نامدیجی فرش
    نام شرکتدیجی فرش
    استاناصفهان
    شهركاشان
    آدرساصفهان آران و بیدگل بخش شهرک صنعتی فرش ماشینی، بلوار اصلی اول، بلوار فرعی وحدت، پلاک ۱۹

شهر کاشان قطب تولید فرش 700 شانه، 1000 شانه، 1200 شانه، 1500 شانه در طرح و رنگ های مختلف است که آن را به سراسر نقاط ایران و نقاط جهان صادر می کند. فرش های صادراتی کاشان بسیار با کیفیت و ریز نقش هستند. که هر بیننده ای را مجذوب خودش می کند. برای اطلاع یافتن از جدیدترین فرش های تولیدی همراه با قیمت آن باید در کوتاه ترین زمان برای خریداران باید فراهم شود.
نکته قابل تأمل اینجاست که تمام خریداران عمده ممکن است از جدیدترین فرش های تولیدی کاشان را در اختیار نداشته باشند و مجبور باشند به کاشان سفر کنند، و این مستلزم زمان و صرف هزینه نسبت به سایر روش می باشد.
سایت “دیجی فرش” تنها سایت تخصصی و معتبر با هفت سال سابقه درخشان در کاشان و آران و بیدگل است که این امکان را به شما خریداران عمده فرش ماشینی کاشان می دهد که به صورت حضوری (خرید فرش درب کارخانه کاشان) یا غیر حضوری (آنلاین) بتوانید به جدیدترین فرش های تولید شده همراه با قیمت همکار آن در طرح و رنگ های مختلف با جزئیات دسترسی داشته باشید.

این فروش موفقیت آمیز، فقط با همکاری و رضایتمندی شما مشتریان عزیز “دیجی فرش” اتفاق افتاده است. تا در لحظه انتخاب تا خرید در کنار شما باشیم تا بتوانید یک خرید لذت بخشی را با ما تجربه کنید.

590 بازدید کل ، 4 امروز

گزارش مشکل آگهی

درخواست شما در حال پردازش است ، لطفا چند لحظه صبر کنید ....

آگهی های مشابه

نظرات کاربران