ارزان ترین سقف کاذب کدامند؟

ارزان ترین سقف کاذب کدامند؟

یکی از مهم ترین قسمت هایی که در هر ساختمانی باید به آن توجه داشت سقف می باشد و انتخاب ارزان ترین سقف کاذب سبب می شود قیمت کلی پروژه کاهش بیابد.

سقف های کاذب انواع مختلفی دارند و شما بسته به نیاز خود می توانید هر کدام از آن ها انتخاب کنید.

سقف کاذب ، سقفی ثانویه است که بر روی سقف اصلی قرار خواهد گرفت.

با استفاده سقف کاذب عایقی قوی در برابر سرما و گرما خواهید ساخت و تمام زیرسازی ها و سیم کشی های قابل مشاهده سقف را برای شما می پوشاند. در نتیجه دکوراسیون داخلی زیباتری خواهید داشت.

معرفی ارزان ترین سقف کاذب :

یکی از مسائلی که در دکوراسیون داخلی می توانید با آن زیبایی خاصی به منزل خود ببخشید، استفاده از انواع سقف های کاذب است که از نمایش معایب ساختمان جلوگیری می کند.

سقف های کاذب در انواع گچی، چوبی، فلزی، آهنی، پی وی سی، کامپوزیت و … در بازار ارائه می شود.

این نوع سقف ها انعطاف پذیری بسیار بالایی دارند و در هر طرح و فرمی قابل اجرا هستند.

اما بین تمامی این سقف ها، ارزان ترین نوع آن سقف کاذب گچی کناف می باشد که با وجود قیمت مناسب دارای انعطاف پذیری بالا، عایق قوی در برابر گرما و سرما است و به هر شکلی که شما تمایل داشته باشید قابل پیاده سازی است.

در رده دوم پس از سقف گچی، سقف کاذب پی وی سی قرار می گیرد که در برابر آب مقاومت بالایی دارد و نسبت به این ویژگی، قیمت مناسبی را به خریدار ارائه می دهد.

البته شما باید به کاربری ساختمان نیز توجه کنید بطور مثال برای سینما یا سالن تئاتر باید از سقف اکوستیک استفاده کنید که باعث اکوی صدا نشود و محیط مناسب برای تماشای فیلم یا پخش صدا فراهم باشد.

سقف های کاذب دیگر به نسبت متریال و کاربری قیمت های متفاوت تری دارند و سقف کناف مناسبترین سقف جهت خرید می باشد.

 

ارزان ترین سقف کاذب

ارزان ترین سقف کاذب

برای آشنایی بهتر با شرکت های ارائه دهنده این محصول و افرادی که در زمینه نصب سقف کاذب ماهر هستند از آگهی های سقف کاذب بازدید نمایید.

هم اکنون شما هم می توانید در وب سایت صنعت ساختمان با ثبت آگهی رایگان در فروش خود را افزایش دهید.

آگهی های مرتبط با این مطلب

کناف چابهار
4

کناف چابهار

قیمت : 450,000 تومان
17 ساعت قبل / چاه بهار

مجري و فروش سقف کاذب کناف در بندر چابهار ( اجراي پروژه هاي بزرگ سقف کاذب ) اجراي سقف هاي ساده و دکوراتيو اجراي ديوارهاي […]

  • 09177871478
  • 09177871478