نما سازی ساختمان با استفاده از انواع شیشه و شیشه دو جداره چگونه است؟

نما سازی ساختمان با استفاده از انواع شیشه و شیشه دو جداره چگونه است؟

مهندسان از انواع شیشه ها در نمای ساختمان یا مجتمع استفاده می کنند و شیشه جز جدا نشدنی در طراحی و پیاده سازی هر منزلی است.

از انواع شیشه ها در نمای خارجی و داخلی منازل و مجتمع های تجاری و اداری استفاده می شود. در این مدل نما شما قادر خواهید بود از بین انواع گسترده شیشه یکی را برای ساختمان خود انتخاب کنید. پس از انتخاب مدل دلخواه تنها با رعایت چند نکته در طراحی نمای شیشه ای و نحوه اجرای دقیق نمای شیشه ای می توانید منزلی متفاوت و چشم نواز داشته باشید.

در سال های اخیر که همه در زندگی های پر سرو صدای شهری به دنبال اندکی آرامش هستند، استفاده از شیشه های دوجداره هم به طرز چشم گیری افزایش پیدا کرده است. استفاده از نمای شیشه ای سبب می شود که منزل شما زیباتر بنظر برسد و دارای استحکام مطلوبی نیز می باشد. در عین حال نور کافی را به ساختمان خواهد بخشید و یک عایق حرارتی و صوتی قوی است.

شیشه نشکن

شیشه نشکن

انواع شیشه ها در نمای ساختمان :

شیشه سکوریت :

برای تهیه سکوریت، شیشه را تا دمای 700 درجه حرارت داده و پس از این که به دمای بالا رسید تحت شرایطی سریعا آن را سرد می کنند. این روند باعث می شود مقاومت شیشه افزایش چشم گیری پیدا کند. چنانچه شما یکی از شیشه های سکوریت را خرد کنید تبدیل به قطعات کوچکی خواهد شد و آسیبی به کسی نخواهد رساند. معمولا در شیشه مغازه ها و خودروها از شیشه های نشکن یا سکوریت بهره می برند.

شیشه رنگی :

شیشه های رنگی که اغلب آن ها را در بافت های اصیل ایرانی مشاهده کردید با افزودن مواد مشخصی به شیشه تهیه می شوند و جلوه ی بی نظیری را به نما می بخشند.

شیشه عایق یا شیشه دو جداره :

یکی از محبوبترین انواع شیشه ها، شیشه های عایق می باشد که تحت عنوان شیشه دوجداره یا سه جداره در بازار یافت می شوند. با استفاده از این نوع شیشه شما عایقی قوی در برابر حرارت و سرما خواهید داشت و تا حد زیادی از هزینه ی اضافه جلوگیری خواهید کرد.

شیشه رفلکس :

این نوع شیشه با استفاده از آلیاژها و فلزات خاصی تولید می شود و معمولا در طول روز مانع از دیده شدن فضای داخلی ساختمان می شوند و از آن بیشتر برای ساختمان های بلند اداری، تجاری و مسکونی استفاده می گردد.

شیشه ضد حریق :

شیشه پیرکس در برابر حرارت بسیار مقاوم بوده و چنانچه در معرض آتش قرار گیرد فرو نخواهد ریخت. این نوع شیشه بیشتر در بیمارستان ها و مدارس استفاده می شود.

انواع شیشه ها در نمای ساختمان

انواع شیشه ها در نمای ساختمان

برای آشنایی بهتر با شرکت های ارائه دهنده این محصول و افرادی که در زمینه نصب نمای کرتین وال و نصب نمای فریم لس ماهر هستند و از آگهی های نمای شیشه ای بازدید فرمائید.

همین حالا شما هم می توانید در وب سایت صنعت ساختمان با ثبت آگهی رایگان، فروش خود را افزایش دهید.

آگهی های مرتبط با این مطلب

نمای شیشه ای کرتین وال
2

نمای شیشه ای کرتین وال

4 ماه قبل / ارومیه

کارخانه تولید پروفیل آلومینیوم اروم آلیاژ از سال 1359 فعالیت خود را در زمینه تولید پروفیل های آلومینیومی آغاز کرده است و اولین واحد تولید […]

  • 09144418397
  • 04432373737