سبک کلاسیک در معماری داخلی

سبک کلاسیک در معماری داخلی

استفاده از سبک کلاسیک در معماری داخلی ساختمان سبب می شود طراحی منزل شما هیچ وقت قدیمی نشود و همیشه جذابیت و تازگی خود را حفظ کند.

سبک کلاسیک گزینه ای است که هیچ وقت از انتخاب آن پشیمان نمی شوید و منزل شما همیشه لوکس بنظر خواهد رسید. سبک کلاسیک بر روی نظم و تقارن تاکید ویژه ای دارد و زمانی که به آن می نگرید، متوجه اصالت خاص آن خواهید شد.

با این سبک شما به یاد زندگی تجملاتی و منظم مردمان در گذشته خواهید افتاد و آرامش حاصل از طرح کلاسیک را تنها با یک بار دیدن فضا حس خواهید کرد. این طرح در اصل از یونان باستان الهام گرفته است.

ویژگی های سبک کلاسیک در معماری داخلی :

سبک کلاسیک به خودی خود وجه تمایزات بسیاری نسبت به سایر سبک های طراحی دارد و چیزی که در انتها از خود به جا میگذارد، زیبایی بی نظیر همراه با نظم و تقارن است. به طور کلی میتوان ویژگی های این سبک را در چند مورد خلاصه کرد.

  1. استفاده از ترکیب رنگی های خاص نظیر طلایی،کرم و قهوه ای
  2. استفاده از وسایل چوبی :
    از مهم ترین شاخص های سبک کلاسیک استفاده از کمد یا وسایل چوبی است که بیان گر تاریخ گذشتگان است و اصالت خاصی را به دوش می کشند و ارامش به فضای اطراف خود هدیه می دهند.
  3. نظم  :
    باید دقت داشته باشید که در سبک کلاسیک بی نظمی هیچ جایی ندارد و هر وسیله ای باید در محدوده مشخص شده خود قرار گیرد.
  4. تقارن :
    وسایل خانه، مبلمان و … در سبک کلاسیک به صورت منظم و تقارن وار در کنار هم قرار می گیرند و چیدمان بی تقارن در این این سبک قابل پذیرش نیست.
  5. از پارچه های طبیعی که اصالت را منتقل کنند، استفاده می شود.
  6. از وسایل تزئینی در جای درست خود بهره می برند.
سبک کلاسیک در معماری داخلی

سبک کلاسیک در معماری داخلی

سبک کلاسیک در اتاق خواب :

یکی از قسمت هایی که با استفاده از سبک کلاسیک تبدیل به مکانی زیبا خواهد شد، اتاق خواب شما می باشد که با استفاده از یک تخت خواب چوبی با طراحی خاص، پاتختی های هماهنگ با آن، پرده های با وقار و همخوان با رنگ تخت به مکانی بی نظیر جهت استراحت تبدیل می شود.

سبک کلاسیک

سبک کلاسیک

سبک کلاسیک در آشپزخانه :

یکی از مهم ترین قسمت های هز منزلی، آَشپزخانه آن است که وقت زیادی را در آن می گذرانیم. در طراحی اشپزخانه به سبک کلاسیک انتخاب طرح مناسب برای کابینت از اهمیت بسیاری برخورد است. معمولا از رنگ سفید یا قهوه ای سوخته برای کابینت استفاده می شود.

سبک کلاسیک در پذیرایی :

در پذیرایی لازم است که مبلمان خود را با نظم خاصی بچینید و تقریبا تقارن را در تمام قسمت های اتاق رعایت کنید. پرده های بلند با رنگ های مثل بژ یا کرم استفاده کنید و از انواع لوازم تزئینی همگام با محیط کلی پذیرایی بهره ببرید.

سبک کلاسیک

سبک کلاسیک

سبک کلاسیک در معماری داخلی سرویس بهداشتی و حمام  :

در طراحی حمام به سبک کلاسیک معمولا از شیرهایی با طرح های پرکار استفاده شده و رنگ سفید را برای رنگ کلی فضا انتخاب می کنند. در سرویس بهداشتی هم اینه هایی زیبا و بزرگ همراه با تم سفید قرار می دهند.

سبک کلاسیک

سبک کلاسیک

سبک کلاسیک در معماری داخلی

سبک کلاسیک در معماری داخلی

 

برای آشنایی بهتر با شرکت های ارائه دهنده این محصول و افرادی که در زمینه طراحی دکوراسیون داخلی  ماهر هستند از آگهی های دکوراسیون داخلی بازدید فرمائید.

همین حالا شما هم می توانید در وب سایت صنعت ساختمان با ثبت آگهی رایگان، فروش خود را افزایش دهید.

آگهی های مرتبط با این مطلب

تخریب و بازسازی
1

تخریب و بازسازی

5 ساعت قبل / تهران

آیا به دنبال تخریب و بازسازی ساختمان خود برای ایجاد یک فضای جدید و مدرن هستید؟ ما در “4 رشته”، با تخصص و تجربه خود […]

  • 09124369574
  • 02144584569
طراحی و اجرای دکوراسیون داخلی
2

طراحی و اجرای دکوراسیون داخلی

22 ساعت قبل / تهران

شرکت معماری ریس آرت با تیمی مجرب آماده انجام خدمات زیر می باشد: طراحی و اجرای دکوراسیون داخلی مسکونی طراحی و اجرای دکوراسیون اداری طراحی […]

  • 09194603229
نانو هورسان
1

نانو هورسان

4 ماه قبل / كرج

نانو هورسان تولید کننده انواع محصولات ابگریز و عایق نانو برای سطوحی مانند چوب ، سنگ ، اجر ، شیشه ، کاشی ، سرامیک ، […]

  • 09120805927
  • 02632760367