معایب پله پیش ساخته گرد

معایب پله پیش ساخته گرد

برای ساختمان هایی که دارای نمای خاصی هستند و فضای کمی برای پله در نظر گرفته اند، استفاده از پله پیش ساخته گرد می تواند بسیار مفید باشد. اما در کنار تمام مزایا بهتر است با معایب پله پیش ساخته گرد نیز آشنایی داشته باشید.

پله پیش ساخته گرد از جدیدترین و زیباترین انواع پله های آماده می باشد که در دکوراسیون داخلی منزل شما می تواند بسیار موثر باشد و جلوه ی خاصی به فضای خالی ببخشید.

از جمله مزایای پله پیش ساخته گرد می توان به مقاومت بالا در برابر ضربه و خوردگی، عمر زیاد، زیبایی، اختصاص فضای کم، نصب راحت و سریع و … اشاره کرد.

این پله ها بسته به سفارش شما و ابعاد اعلام شده در کارخانجات تولید شده و برای نصب به محل آورده می شوند.

نکات مهم در مورد معایب پله پیش ساخته گرد :

اگر محیط کلی اجرای این نوع پله ها بزرگ باشد مشکلی پیش نخواهد آمد اما در مورد فضاهای بسیار کوچک، رعایت امنیت بسیار سخت بوده و چنانچه محاسبات دقیقی انجام نگرفته باشد امنیت پله پیش ساخته به طور کامل تامین نشده است.

راه رفتن روی پله های کوچک پیش ساخته گرد کمی دشوار است و باید فضای مناسب در اختیار آن قرار دهید.

با کم بودن فضای پیاده سازی پله، در هنگام ساخت آن پله ها کوچک تر شده و راه رفتن روی آن می تواند خطرناک باشد.

درهنگام سفارش این نوع پله، حتما به جنس متریال بکار رفته در آن توجه داشته باشید که به طور کلی مقاومت زیادی داشته باشد و از این بابت هم نگرانی نداشته باشید.

پله پیش ساخته گرد

معایب پله پیش ساخته گرد

برای آشنایی بهتر با شرکت های ارائه دهنده این محصول و افرادی که در زمینه نصب پله پیش ساخته ماهر هستند از آگهی های پله بازدید فرمائید.

همین حالا شما هم می توانید در وب سایت صنعت ساختمان با ثبت آگهی رایگان، فروش خود را افزایش دهید.

آگهی های مرتبط با این مطلب

نرده استیل راه پله
5

نرده استیل راه پله

3 سال قبل / تهران

نصب انواع نرده های استیل و حفاظ بانکی ثابت و متحرک نصب حفاظ استیل پشت پنجره به صورت افقی و عمودی نصب دستگیره سالمندانی نرده […]

  • 09912533856
  • 55226152
پله گرد چوبی ، پله چوبی
5

پله گرد چوبی ، پله چوبی

4 سال قبل / تبریز

گروه صنعتی آذراستپ اولین ابداکننده ، طراح و مجری انحصاری پله های گرد معلق در ایران با بیش از یک دهه سابقه طراح و مجری […]

  • 09104007122
  • 09352152704
پله گرد در تبریز
5

پله گرد در تبریز

4 سال قبل / تبریز

گروه صنعتی آذر استپ مشاور ، طراح و مجری تخصصی انواع پله پیچ ,پله گرد دکوراتیو ، در فرمهای متنوع پله گرد دو محور باکس […]

  • 09104007122
  • 09352152704