نحوه اجرای نمای شیشه ای

نحوه اجرای نمای شیشه ای

در دهه گذشته از فناوری های مختلفی در ساختن مجتمع ها استفاده شده و یکی از مواردی که احتمالا مورد توجه شما قرار گیرد، نحوه اجرای نمای شیشه ای است.

 پیاده سازی درست نمای یک ساختمان چه نمای شیشه ای باشد چه نمای چوبی و یا هر نوع نمای دیگری، اهمیت زیادی دارد و به ساختمان جلوه و زیبایی خاص خود را خواهد بخشید.

از طراحی نمای شیشه ای در ساختمان های مهم و تجاری استفاده می شود و به همین دلیل نحوه اجرای نمای شیشه ای باید به درستی صورت گیرد تا طرح نهایی بی نقص باشد.

انواع روش های اجرای نمای شیشه ای :

نماهای شیشه ای بسته به نوعی که دارند به روش های مختلفی پیاده سازی می شوند.

در ابتدا باید بررسی کنید که دیتیل نمای شیشه ای به چه شکلی است اما به طور کلی اجرای نماها به روشی تحت عنوان کرتین وال صورت می گیرد و کرتین وال خود به سه طریق انجام شده که شامل موارد ذیل است:

1 . روش کرتین وال لامل :

کرتین وال جدا شونده یا نمای لامل مرحله به مرحله در همان محل ساختمان نصب می شوند. در ابتدا لامل ها بر روی ساختمان قرار گرفته و سپس شیشه ها را بر روی آن ها می گذارند. در نمای درپوش دار شیشه توسط یک درپوش به لامل متصل شده و محکم می شود اما در نمای فریم لس، لامل ها از داخل هستند و شما از نمای بیرون هیچ درپوشی را مشاهده نخواهید کرد.

2 . روش کرتین وال عنکبوتی :

در نمای کرتین وال اسپایدر شیشه ها با استفاده از اسکلت فلزی نصب شده و برای نگه داشتن شیشه ها از قاب استفاده نمی گردد. در این نما برای تثبیت شیشه ها از بست نگهدارنده بهره می برند و از طریق اتصالات یا آداپتور فشار به سازه اصلی منتقل می شود.

3 . روش کرتین وال یونیتایز :

در کرتین یکپارچه تمام مراحل هوابندی، آب بندی و… در کارخانه انجام می گیرد و عملا در هنگام اجرا هیچ گونه مشکلی پیش نخواهد آمد. کرتین وال یکپارچه نسبت به مدل های دیگر گران تر می باشد و از سمت دیگر نصب راحت تری دارد.

 اجرای نمای شیشه ای

اجرای نمای شیشه ای

برای آشنایی بهتر با شرکت های ارائه دهنده این محصول و افرادی که در زمینه نصب نمای کرتین وال و نصب نمای فریم لس ماهر هستند و از آگهی های نمای شیشه ای بازدید فرمائید.

همین حالا شما هم می توانید در وب سایت صنعت ساختمان با ثبت آگهی رایگان، فروش خود را افزایش دهید.

آگهی های مرتبط با این مطلب

نمای شیشه ای کرتین وال
2

نمای شیشه ای کرتین وال

4 ماه قبل / ارومیه

کارخانه تولید پروفیل آلومینیوم اروم آلیاژ از سال 1359 فعالیت خود را در زمینه تولید پروفیل های آلومینیومی آغاز کرده است و اولین واحد تولید […]

  • 09144418397
  • 04432373737